ppnt gdynia | centrum designu

Design talks Business Conference

Odkryj wyzwania i możliwości strategicznego działania, reaguj na dynamicznie zmieniające się potrzeby konsumentów i dowiedz się jak próbować, budować i uczyć się na błędach. Zamiast generować setki pomysłów, zwracaj uwagę na otaczającą Cię rzeczywistość - głos klientów, realizowane projekty i tematy spotkań w firmie. Rozpocznij  zmiany z nami podczas konferencji Design talks Business Conference 4 i 5 kwietnia w PPNT Gdynia. 

We współczesnej gospodarce przesytu nie możemy po prostu produkować kolejnych produktów lub usług. Dziś chodzi o zaprojektowanie odpowiedniego rozwiązania - takiego, które może strategicznie zaspokoić dynamicznie zmieniające się potrzeby konsumentów. Podczas międzynarodowego wydarzenia Design talks Business w centrum naszego zainteresowania postawimy przedsiębiorstwa z sektora zielonego i niebieskiego, ale pomysły, którymi się podzielimy, będą przydatne w szerszej perspektywie biznesowej. Właściwe rozwiązania rzadko są rewolucyjne, coraz częściej przyjmują postać ewolucji. Liczne drobne zmiany stanowią sumę ważnej transformacji. Zacznij z nami! 

Podczas KNOW-HOW BLOCK 
dowiesz się: 
• Jak rozwijać produkty za pomocą podejścia opartego na propozycji wartości?
• Jakie są obecne trendy społeczne i konsumenckie, które tworzą nowy potencjał biznesowy?
• Gdzie znaleźć możliwości biznesowe w istniejących aktywach i oczekiwaną wartość dla konsumentów?

Podczas CREATIVE SPRINTS dowiesz się:
• Jak zbierać informacje o aktualnym stanie usługi świadczonej przez organizację?
• Jakie są praktyczne metody i narzędzia w projektowaniu modelu biznesowego, który będzie gotowy na niepewne jutro?
• Jak budować i rozwijać prototypy produktów i  usług zorientowanych na użytkownika? 

Co możesz zyskać jako uczestnik?
• rozszerzysz swoje kwalifikacje dotyczące metod Design Thinking, projektowania procesów zachodzących w firmie i projektowania zorientowanego na użytkownika (UX)
• innowacyjnego podejścia do zdobywania nowych umiejętności
• konkretne i łatwe do wdrożenia narzędzia do zastosowania w codziennej pracy
• nowe kontakty z ekspertami z różnych branż i obszarów biznesowych
• międzynarodowe kontakty z przedsiębiorcami z Niemiec, Szwecji, Litwy i Polski

Celem konferencji jest podniesienie kompetencji przedsiębiorstw z tradycyjnych sektorów poprzez współpracę z sektorem kreatywnym i wysoko wykwalifikowanymi ekspertami (Change Pilots, Greenhat Innovation, Fuzers). 

Sprawdź Agendę wydarzenia. 
------------------------------------------------------------------------------
WARUNKI UCZESTNICTWA

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, start-uper lub twórcą modeli biznesowych reprezentującym:
sektor tradycyjny (transport morski, przemysł stoczniowy, produkcja energii odnawialnej, turystyka morska)
sektor kreatywny (projektowanie, architektura, marketing i reklama, tworzenie oprogramowania, projektowanie gier)
• profesjonalnym projektantem produktów
• programistą
• inżynierem
• nauczycielem, wykładowcą wzornictwa
• start-upem, MŚP, twórcą modeli biznesowych
ZAREJESTRUJ SIĘ TUTAJ 
 
Jeśli nie spełniasz powyższych kryteriów a interesuje Cię wdrażanie innowacji i chcesz wiedzieć jak implementować praktyki dotyczące myślenia projektowego i czerpać korzyści z możliwości wynikających ze współpracy międzysektorowej.
WEŹ UDZIAŁ W CZĘŚCI OTWARTEJ  - ZAREJESTRUJ SIĘ TUTAJ!

Pamiętaj, aby dodać swoją firmę także do mapy projektu:
Jeżeli reprezentujesz sektor tradycyjny wejdź tutaj.
Jeżeli reprezentujesz sektor kreatywny wejdź tutaj.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z udziałem w Konferencji - zadzwoń lub napisz do nas:  Karolina Skrzypik, +48 58 88 08 217, k.skrzypik@ppnt.pl   

Wydarzenie odbędzie się w języku angielskim.
Zapisując się na wydarzenia zgadzasz się na warunki zawarte w regulaminie.

kiedy? 4-5 kwietnia 2019 
gdzie? PPNT Gdynia, al. Zwycięstwa 96/98, budynek III 

Działanie realizowane jest w ramach projektu  Creative-Traditional Companies Cooperation,  współfinansowane ze środków EFRR z programu Interreg South Baltic Region 2014-2020.   

Guest:

Henryk Stawicki

Henryk Stawicki

Jako jednocześnie strateg i projektant, oferuje unikalny punkt widzenia pozwalający tworzyć mierzalne, nowatorskie rozwiązania. Współprowadząc Change Pilots, firmę doradztwa wzorniczego, pomaga organizacjom tworzyć strategie produktów, usług i brandów w oparciu o design. W zespole dostarcza multikulturową perspektywę dzięki wieloletniej praktyce m.in. w Nowym Jorku i Londynie w takich organizacjach jak Parsons School of Design czy IDEO. Członek zespołu Service Design Polska, Rady Programowej Gdynia Design Days oraz zarządu Fundacji Cohabitat. Wykłada Projektowanie skoncentrowane na człowieku, Design Thinking oraz Design Management w School of Form. 

Justyna Turek

Justyna Turek

Projektantka, badaczka i inicjatorka idei. Tworzy procesy, doświadczenia oraz systemy wizualne pozwalające brandom, organizacjom  i wydarzeniom spójnie komunikować wartość oferowaną swoim użytkownikom. Swoje doświadczenie zdobyła pracując w studiach projektowych, centrach designu i ośrodkach kultury w Paryżu, Helsinkach, Nowym Jorku i Łodzi. W ciągu roku kilkakrotnie podróżuje po całym świecie w celu zbierania inspiracji i wiedzy o zmieniających się społeczeństwach i kulturach. Pasjonatka zrównoważonego rozwoju, human-centered design  i mindfulness. Współzałożycielka doradztwa wzorniczego Change Pilots i członek zarządu Fundacji Cohabitat.

maciej otrębski

maciej otrębski

Maciej lubi kiedy ludzie szeroko się uśmiechają, rzeczy wyglądają dobrze, słowa łączą się w całość, a wartościowe idee są odpowiednio nagłośnione. Pomaga firmom, start-upom i organizacjom pozarządowym mówić językiem dopasowanym do odbiorcy, i umiejętnie eksponować kluczowe dla nich wartości. Na co dzień w RoślinnieJemy wspiera firmy z branży spożywczej w procesie dopasowywania się do megatrendu związanego z dietą roślinną. Pasjonat DIY, sharing economy i jazdy na 20-calowych rowerach.

martyna zimorska

martyna zimorska

Psycholog i psychoterapeutka, a   w wolnych chwilach także członkini grupy TEDxKraków. Organizuje i współprowadzi cykl spotkań wokół filmów dokumentalnych Filmoterapia z Sensem. Na co dzień współpracuje z instytucjami działającymi na rzecz przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. W swojej pracy chętnie korzystsa z technik mindfulness. Lubi podróżować, czasem także do nieświadomości.

katarzyna michalak

katarzyna michalak

Katarzyna odpowiada za obszar jakościowych badań marketingowych. Pasjonatka badań: lubi je planować i dobierać odpowiednie metody i narzędzia powtarzając co jakiś czas, że badania to nieocenione źródło wiedzy o użytkownikach i dzięki nim można poznać różne perspektywy. Jej zdaniem łączenie metod, technik i narzędzi badawczych, to klucz do sukcesu. Nie boi się niekonwencjonalnego podejścia.  Jak dotąd realizowała jakościowe badania marketingowe (IDI, FMG) m.in. dla nocowanie.pl, BGŻ BNP Paribas, Eurobank, mBank, Grupy Pracuj oraz Ministerstwa Technologii i Przedsiębiorczości. Ukończyła z wyróżnieniem szkołę Consumer Intelligence PTBRiO (wcześniej Szkoła Badań Rynku), gdzie poszerzyła swoją wiedzę dotyczącą obszaru badań. Kasia jest również świeżo upieczonym Członkiem Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii. 

krzysztof ożóg

krzysztof ożóg

Krzysztof prowadzi kompleksowe działania, w ramach których nie tylko tworzy nowe rozwiązania i usprawnienia, ale także edukuje zespoły projektowe. Aktywizuje zespół od pierwszego spotkania. Później energia stopniowo wzrasta.W pracy skupia na głębokim zrozumieniu biznesu oraz strategii klienta jak i potrzeb jego użytkowników. Dotychczas realizował projekty z obszaru Service Design Thinking i Customer Experience m.in. dla mBank, Santander Consumer Bank, BGŻ BNP Paribas, IKEA, Tauron Dystrybucja. Krzysztof dzieli się także swoją wiedzą w trakcie konferencji (m.in. POLISHOPA Design Thinking Conference 2018, Crash Mondays). Jest członkiem Service Design Network, w ramach którego wciąż poszerza wiedzę i śledzi najnowsze trendy w obszarze projektowania usług i doświadczeń. Prywatnie pasjonat kawy i  matchy, a także miłośnik japońskich sztuk walki (Aikido) zaangażowany w ich promocję i rozwój w Lublinie (i nie tylko).

rafał kołodziej

rafał kołodziej

Założyciel i lider Greenhat Innovation. Specjalizuje się w projektowaniu strategii, projektowaniu usług oraz futures thinking. W zespole Greenhat realizował projekty strategiczne m.in. dla Allegro, ING Bank, BZ WBK, Raiffeisen Polbank, Ergo Hestia, Amica Wronki, Urząd Patentowy, Endo, PKP Energetyka, Śląski Klaster Designu, Otomoto, Polpharma, Tatrzański Park Narodowy, Uniwersytet SWPS, TFI BZ WBK, Allianz, Składy VOX, YES, SELENA, PZU, mBank. .Współautor programu studiów i kierownik studiów podyplomowych Projektowanie Usług / Service Design na Uniwersytecie SWPS. Prowadzi zajęcia i wykłady z zakresu projektowania usług, współtworzenia propozycji wartości i modelowania biznesu na Uniwersytecie SWPS.

agnieszka gliszczyńska

agnieszka gliszczyńska

Projektantka w Greenhat Innovation. Absolwentka kulturoznawstwa UAM specjalizująca się w komunikacji międzykulturowej. Ukończyła podyplomowe studia Projektowania Usług na uniwersytecie SWPS oraz Komunikację Biznesową na Uniwersytecie Ekonomicznym. Przez trzy lata pracowała dla McKinsey Company, gdzie planowała, projektowała i zajmowała się facylitacją szkoleń i warsztatów m.in. w Londynie, Cambridge, Berlinie, Lizbonie, Pradze i Nowym Jorku. Wdrażała procesy i usługi szkoleniowe dla konsultantów z obszarów projektowania UX, budowania innowacyjnych biznesów oraz zwinnego prowadzenia projektów. W Greenhat Innovation - oprócz planowania i prowadzenia warsztatów klienckich i concept sprintów - była liderką zespołu odpowiedzialnego za stworzenie nowej strategii komunikacji dla miasta Bielska-Białej.

Partner: