ppnt gdynia | centrum designu

Trendy środowiskowe - od „nice to have” do „must have”

Dlaczego trendy środowiskowe stanowią podstawę do budowania odporności? Jak je wdrażać bez ryzyka green, pink, red czy bluewashingu? 

Pandemia COVID-19 pokazała nam, że trendy środowiskowe determinują to, jak zmienia się nasz świat i codzienne funkcjonowanie. Organizacje muszą zatem zmienić optykę patrzenia na nie, z podejścia „nice to have” do „must have”. To jednak powoduje coraz szerzej identyfikowane zjawiska, określane już nie tylko jako greenwashing, ale także pinkwashing, redwashing czy bluewashing. Jak zatem odpowiedzialnie wdrażać trendy? Jak je łączyć z Celami Zrównoważonego Rozwoju? W końcu – czy trendy, w tym środowiskowe są jednym z najważniejszych ogniw budowania odporności? 

● Dowiedz się, jak trendy środowiskowe wpływają i będą wpływać na rozwój organizacji dziś i jutro.
● Poznaj nowe zjawiska, które powinny stanowić fundamenty odpowiedzialnej organizacji.
● Sprawdź, co może uodpornić organizacje na przyszłe kryzysy.